söndag 16 januari 2011

Nya kläder till Charlie

Tröja och haremsbyxa storlek 92

 Tröja med Johanna Ahlards Busbollar tryckt på interlock och mörkgul interlock, på ärmar och halsmudd och nertill.
                                             Haremsbyxorna i samma gula interlock som tröjan.

 Sen blev det en tröja till, denna gång i jersey, Oceanmotiv av Johanna Ahlard, bruna ärmar i jersey och brun mudd i halsringningen.

Här har vi ett par byxor som jag sydde för ett tag sedan men när jag ändå hade kamran frame så hamnade de på bild. Dessa är sydda i jeansfärgat sweatshirttyg, benmuddarna och midjemudden i jeansfärgad jersey. Stickningar sydda med jeanstråd.
Både midjemudden och benmuddarna är långa så att man kan vika ner/upp dem, på bilden är de inte vikta.

2 kommentarer:

  1. Åh vad rolgit att du gått upp i heltid! Snart ränner det lurvpösar dit hela dagarna igen =)
    Töver inte förrns du flytter till Salong 36 heller :D
    Verkar lille C trivas på dagiset?
    Jag kommer hem till den 12:e, vad sägs om Kick på kvällen? Jag ska på dop också, men det är nog under dagen tror jag =)
    Ta hand om dig, många kramar!!
    Linn

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du kommit igång med bloggen! :D Jäklar vad du får till dina halsmuddar bra. Det är en sak jag har svårt för =( Blir vansinnig å får göra om, vet inte riktigt hur mycket mindre jag ska göra mudden än öppningen liksom. Jag blir bättre å bättre men det blir liksom inte sådär perfekt som jag vill ha det. Har du några tips eller hur gör du??
    Jättefina kläder föressten :)

    SvaraRadera